Handtekeningen instellen
Een handtekening is een blok tekst dat kan worden ingevoegd in elk bericht dat u verzendt. U kunt bijvoorbeeld een handtekening maken met uw naam en aanvullende contactinformatie.
De pagina Handtekeninginstellingen openen:
- Klik op
- Selecteer E-mail.
- Selecteer Handtekeningen.
De pagina Handtekeninginstellingen wordt geopend.
Een handtekening gebruiken:
- Schakel het selectievakje Handtekening opnemen in het deelvenster Handtekening in.
- Selecteer in het veld Handtekeningpositie Onder de oorspronkelijke e-mail als de handtekening onder de e-mail moet worden geplaatst.
Selecteer in het veld Handtekeningpositie Boven de oorspronkelijke e-mail als de handtekening boven de e-mail moet worden geplaatst.
- Klik op Opslaan om uw account bij te werken met de geselecteerde instellingen.
U kunt ook op Annuleren klikken om eventuele wijzigingen sinds de laatste keer dat u hebt opgeslagen, ongedaan te maken.
Ga als volgt te werk om handtekeningen met de opmaak plain-text toe te voegen:
- Klik op de pagina Handtekeninginstellingen op Toevoegen.
- Selecteer Plain in het vervolgkeuzemenu.
- Voer de informatie over de handtekening in.
Als u de handtekening wilt instellen als uw standaardhandtekening, selecteert u Als standaard instellen.
- Klik op Opslaan.
Opmerking: U hebt de mogelijkheid om meer plain-text-handtekeningen in te voeren voor verschillende doeleinden. Mocht u dit willen, herhaal de bovenstaande stappen tot u alle benodigde handtekeningen hebt aangemaakt.