Handtekeningen instellen

Een handtekening is een blok tekst dat kan worden ingevoegd in elk bericht dat u verzendt. U kunt bijvoorbeeld een handtekening maken met uw naam en aanvullende contactinformatie.

De pagina Handtekeninginstellingen openen:

  1. Klik op Instellingen
  2. Selecteer E-mail.
  3. Selecteer Handtekeningen.
  4. De pagina Handtekeninginstellingen wordt geopend.

Een handtekening gebruiken:

  1. Schakel het selectievakje Handtekening opnemen in het deelvenster Handtekening in.
  2. Selecteer in het veld Handtekeningpositie Onder de oorspronkelijke e-mail als de handtekening onder de e-mail moet worden geplaatst.

    Selecteer in het veld Handtekeningpositie Boven de oorspronkelijke e-mail als de handtekening boven de e-mail moet worden geplaatst.

  3. Klik op Opslaan om uw account bij te werken met de geselecteerde instellingen.

    U kunt ook op Annuleren klikken om eventuele wijzigingen sinds de laatste keer dat u hebt opgeslagen, ongedaan te maken.

Ga als volgt te werk om handtekeningen met de opmaak plain-text toe te voegen:

  1. Klik op de pagina Handtekeninginstellingen op Toevoegen.
  2. Selecteer Plain in het vervolgkeuzemenu.
  3. Voer de informatie over de handtekening in.

    Als u de handtekening wilt instellen als uw standaardhandtekening, selecteert u Als standaard instellen.

  4. Klik op Opslaan.

Opmerking: U hebt de mogelijkheid om meer plain-text-handtekeningen in te voeren voor verschillende doeleinden. Mocht u dit willen, herhaal de bovenstaande stappen tot u alle benodigde handtekeningen hebt aangemaakt.

Verwante onderwerpen:

Een handtekening toevoegen

Handtekeningen bewerken

Een handtekening verwijderen